50 nyanser av henne

För att jag vill sova med dig

Kategori: Allmänt

Min älskade man utan ansikte, allt jag just nu drömmer om är att få dansa med dig. Dansa mig svettig medan dina händer överraskar mina höfter upprepade gånger så pass oskyldigt att jag tvivlar på att det hänt, och tvingar mig att titta på dig frågande och sedan generas när jag möts av din blick. Jag vill mötas i skrattet och dela känslan av att natten aldrig kommer att ta slut. Jag vill krama om dig flertal gånger för att jag inte vågar kyssa dig, men helst av allt vill jag kyssa dig.  Jag vill känna ett svagt sug i magen när en annan tjej på dansgolvet söker din uppmärksamhet, men som följs av en otrolig lättnad när du tydligt visar att intresset inte är ömsesidigt. Jag vill att musiken ska svepa oss, omfamna oss som en bubbla från dem andra. Som om det bara är vi som hör den. Vi ska dansa mest av alla, galnast av alla, men det är inte därför de tittar. De tittar för att de kan se, det vi inte ser men som vi båda känner. Jag vill att solen ska gå upp innan vi hinner att gå hem. Och jag vill att vi ska gå tillsammans. För att jag vill sova med dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: