50 nyanser av henne

Skeden

Kategori: Allmänt

Han ligger nära. Hans kropp är nästan ett med mig. Hans bröstkorg, hans trygghet och värme gör avtrygg längst min rygg. Hans arm omfamnar mig, vilande på min midja och slingrar sig med min upp till en fläta av våra fingrar. Våra händer är så nära mina läppar. Nära mina bröst. Hans lår stilla smeker min rumpa. Jag blundar. Det handlar inte om sex. Vi behöver inte ens vara nakna. Det handlar om närhet. Om trygghet. Om känsla. 
Du kan därför inte hitta skeden ute i natten med ett alkoholpulserande blod. Ute på nattklubben hittar du ligg, one-night-stands och sex. Skedar är dyrbarare än så. Skedar hittar man i personer som charmar en med sina ögon, läppar, skratt eller personlighet. En sked kan till och med vara en nyckel till ditt hjärta. 
 
Missbruka inte skedens kraft!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: