50 nyanser av henne

Vår första kyss

Kategori: Allmänt

Under natten var du nära. Så nära. Världen runt omkring mig var så olik sig själv men du var den samma. Lika vacker och charmerande. Det var när våra armar snuddade till varandra av ett medvetet misstag, våra blickar möttes och vi skrattade generat. Allt var som det brukar. Men när vi avbrutit skrattet genom att titta bort för snabbt titta på varandra igen, se på varandra, tog du min hand. Hjärtat slog hårt så att kroppen hettade. Vi stannade till utan att släppa blicken. Vi log inte längre utan sökte svaret på våra frågon i varandras ögon. vi närmade varandra osäket men så längtande. Och så möttes våra läppar. Och jag tryckte mina så nära dina jag kunde. Och mina armar förde dig närmare mig och jag vet inte om du förde mig närmare för jag var så inne i mina egna känslor, i min längtan efter dig. Mitt hjärta slog så hårt att pulsen ekade i mitt huvud och jag kunde inte tänka. Eller jag vet inte om jag tänkte. Min mage vred sig och jag förde mina fingrar in genom ditt nackhår. Tror jag. Jag vet inte, jag minns inte. jag minns bara känslan. Känslan i min kropp och känslan av dina läppar. 
 
Sen vaknade jag, vaknade upp mitt i vår första kyss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: